(2010-2011 навчальний рік)

Школа перша - наша БЕРЕГИНЯ

найрідніша стежка до мети...

четвер, 12 березня 2009 р.

МОЄ МІСТО


Я живу в місті Вишневому. В ньому живуть мої друзі, знайомі, родичі, батьки моїх батьків. Місто Вишневе мені дуже подобається, але в ньому є деякі недоліки. Наприклад, не відведені місця для вигулювання тварин, тому люди вигулюють їх біля своїх будинків і забруднюють територію, де бавляться діти. Ще мені не подобається те, що в Вишневому нема паркової зони, щоб люди там відпочивали. Мені не подобається, що є деякі місця, де звалено сміття (біля ринку південної частини міста).
У Вишневому мені подобаються новобудови з гарними подвір’ями, з дитячими майданчиками, побудовані нові церкви. Я хочу, щоб моє місто процвітало.


Учень 11-Б Вовк Сергій

Немає коментарів:

Дописати коментар