1. Сформовані організаційні вміння та навички.
2. Володіє раціональними способами організації учбової діяльності.
3. Розвинуті загально-пізнавальні вміння: спостерігати, розмірковувати, запам’ятовувати, відтворювати матеріал, вносити в нього елементи новизни.
4. Володіє загально-мовленнєвими вміннями та навичками, культурою слухання й мовлення.
5. Наявні контрольно-оцінні вміння, володіє способами перевірки та самоперевірки, оцінювання якісно-кількісних характеристик результату та вкладених в їх досягнення особистих зусиль.
6. Через творче досягнення самовиражається, актуалізує свої здібності.
7. Генерує оригінальні ідеї, самостійно висуває різноманітні гіпотези, намагається відійти від запропонованого шаблона.
8. Вирізняється гнучкістю та швидкістю мислення, кмітливістю, дотепністю, розсудливістю.
9. Конструктивно діє у невизначених ситуаціях, не губиться у разі дефіциту інформації, знаходить оригінальні способи розв’язання проблеми.
10. Характеризується творчою продуктивністю, схильністю реалізувати задумане.
11. Підходить до проблеми з різних точок зору, легко переключається з одного класу об’єктів на інший, швидко вдається до аналогій, порівнянь, протиставлень, асоціативних зв’язків, користується різними доказами.
12. Виявляє інтерес до парадоксів, має розвинене почуття гумору, схильна до сумнівів, вміє дивуватися.
13. Здатна прогнозувати, випереджати, передбачати.
14. Вирізняється багатством уяви, вмінням бачити складне у простому, у складному – просте.
Графік підготовчих занять для дітей:
1. Субота -05.02.11:
• заняття з дітьми;
• заняття з батьками на тему: «Ознайомлення із навчальною програмою «Росток» (завуч школи, вчителі початкових класів).
2. Субота – 12.02.11:
• заняття з дітьми;
• навчально-просвітницьке заняття з батьками на тему: «Орієнтири готовності дитини до школи» (психолог школи).
3. Субота – 19.02.11:
• заняття з дітьми;
• навчально-просвітницьке заняття з батьками на тему: «Гіперактивна дитина» (психолог школи).
4. Субота – 26.02.11:
• заняття з дітьми;
• просвітницьке заняття логопеда із батьками.
Заняття розпочинаються о 9 годині ранку.
Програма підготовчих занять до школи, що здійснюються із дітьми старшого дошкільного віку та їх батьками, спрямована на:
• формування позитивного ставлення до шкільного навчання;
• виявлення і розвиток загально-пізнавальних вмінь та навичок;
• розвиток координації письма;
• виявлення порушень у розвитку усного мовлення та їх вправляння;
• виявлення ознак тривожності та гіперактивності;
• розробку індивідуальних рекомендацій для батьків з метою формування у дітей навиків ефективної поведінки та покращення готовності дітей до школи;
• навально-просвітницькі заняття для батьків.
Немає коментарів:
Дописати коментар