(2010-2011 навчальний рік)

Школа перша - наша БЕРЕГИНЯ

найрідніша стежка до мети...

неділя, 17 січня 2010 р.

Роботи учасників конкурсу "Моє місто".

Моє місто Вишневе. Воно розташоване неподалік від столиці. Вишневе - велике місто. В ньому чотири школи, дитячі садочки, підприємства. Воно для мене саме найкрасивіше місце, тому що я в ньому росту.
МОЄ МІСТО
Моє місто - батьківщина.
Моє місто в Україні.
Називаєм всі його Вишневим,
Бо квітуче і зелене.
(Учень 3-б класу Діма Кондратовець)


ВИШНЕВЕ

Ми живемо в місті Вишневе.
Наше місто квітуче, красиве.
Тут люди дуже добрі, талановиті.
Я дуже люблю своє місто.

МОЄ МІСТО
Я люблю тебе, Вишневе,
Моє рідне місто!
За красу твою ранкову
Й пісню урочисту.
Тут я народилась,
Тут і проживаю,
Тут ходжу я в школу -
І за це кохаю!
Спасибі тобі за людей,
Що втоми не знають.
І своєю ввідданою працею
Наше місто прославляють!
(Учениця 3-Б Сніжана Омельченко)

Немає коментарів:

Дописати коментар