(2010-2011 навчальний рік)

Школа перша - наша БЕРЕГИНЯ

найрідніша стежка до мети...

четвер, 23 квітня 2009 р.

Робота в проекті "Моє місто"


Ними пишається наше місто
Нещодавно я взяла інтерв'ю у директора НВО "Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-дитячий садок" Володимира Григоровича Плахотнюка - людини творчої, ініціатора багатьох педагогічних ідей. Він разом з педагогічним колективом намагається внести свіжий струмінь в процес навчання та виховання підростаючого колективу.
- В якому році Ви народилися?
В 1960.
- З якого року проживаєте в м.Вишневе?
З 1987.
- В якому році стали директором НВО "Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-дитячий садок"?
19 листопада 2000р.

- Які до цього займали посади?
Перш ніж стати директором, я працював заввідувачем районого методичного кабінету відділу освіти Києво-Святошинського РДА.
- В якому році стали депутатом?
В 1998.
- Якої партії Ви стали депутатом?
Партія "Промисловців и підприємців".
- Чим любите займатися в вільний від роботи час?
У мене його майже немає, але коли випадає така нагода, то можу піти в ліс по гриби чи з'їздити на рибалку.
- Улюблена страва, спорт, країна?
Страви улюбленої в мене немає, оскільки я не гурман, а вид спорту - це футбол, улюблена країна - це звісно Україна.
- Улюблене місце в м.Вишневе?
Немає.
- Які зміни Ви хотіли б внести до нашого міста?
Я багато чого хотів би, але найбільш - це, мабуть, щоб місто стало містом обласного підпорядкування, оскільки потім, якщо воно стане ним, то можна багато чого змінити. Хотів би, щоб побудували будинок культури, спортивний комплекс, а також, щоб покращили становище наших шкіл, забезпечили їх всім необхідним.
- Який рівень розвитку за 10 бальною шкалою Ви могли б оцінити наше місто?
7 балів - зарахунок комунального підприємства, що добре працює; прибирання нашого міста, що відбувається ретельно; чистоти нашого міста, ну і стану доріг в нас, оскільки в нас вони краще на відміну від Києва.
- Як Ви ставитесь до нашої молоді?
Добре.
- Які заходи повинна прийняти адміністрація для покращення нашої молоді?
Забезпечення зайнятістю, спорудження для молоді цікавих центрів відпочинку, бо крім кафе їм ніде відпочивати; запровадження міри відповідальності, бо коли її запровадити, то буде менш траплятись різних збитківзбоку молоді.
Дякую
Учениця 11-а класа Іванюк Таня

Немає коментарів:

Дописати коментар