(2010-2011 навчальний рік)

Школа перша - наша БЕРЕГИНЯ

найрідніша стежка до мети...

середа, 22 квітня 2009 р.

Проект "Моє місто"

Моє місто
Яскраво світить сонечко, маленькі, біленькі хмаринки кружляють по ніжно-блакитному небі. Віти колишуться від слабенького вітру. На здоровенному, величному дереві сидить маленька пташечка і наспівує таку знайому їй пісеньку. Стоять непорушні і німі будинки, але здається, що вони також радіють весні. На перший погляд звичайнісіньке місто, але ні. Воно не зовсім звичайне, а навіть дуже особливе, бо в ньому живуть особливі, навіть трохи дивакуваті, але дуже щирі і відкриті люди.
Ніде в Україні ви більше не зустрінете таке місто, як моє. Мабуть, ви думаєте, що я просто вихваляюсь, але якби ви самі там побували то самі все зрозуміли б. Послухайте тільки, як милозвучно і смачно звучить «Вишневе». Так саме, Вишневе, назва міста. Я звичайно можу розповісти вам, скільки в нас шкіл, до речі їх чотири, скільки садочків, а їх у нас аж шість, скільки є визначних місць, пам’ятників і алей, хоча алея у нас дійсно особлива, її назва «Алея свободи», але мені здається, що цим не вдасться вас здивувати. Наше місто знають далеко за межами нашої області, і навіть держави. Футбольний клуб «ФК «Вишневе» вже давно виїздить за кордон, і до речі займає не останні місця, є самбістка, яка прославила наше місто на всю Європу, також є DJ, які перші з українських DJ відвідали Німеччину і представили нашу державу на такому високому рівні. Можна ще довго і довго розповідати, які чудові люди проживають саме в цьому місті. Вони щирі і відкриті, до них завжди можна звернутися за порадую, вони ніколи не залишать в біді. Не даремно по всьому місто розвішені бік-борди з надписами «Чисте серце - чисте місто», «Зробимо наше місто найкрасивішим містом в Україні» і в такому ж дусі. Тож, ласкаво просимо!
Учениця 11-а Олексієнко О.

Немає коментарів:

Дописати коментар